הדפסת ספרים – איך זה עובד?

הנתיב בו אנו צועדים כדי ליצור ספרים כרוך בעשייה רבה וחשיבה גם על הפרטים הקטנים ביותר, בכדי שהספר או החוברת יצא בדיוק כמו שאנו מכירים בחנויות- עם כריכה מהודרת ומושכת עין, מראה אסתטי ודפוס קריא. בכדי להגיע לתוצאה טובה אין צורך כיום לשבור את הראש ולחפש נותני שירות מתחומים משלימים רבים. בתי דפוס “שיא-קופי” הינם אחד החברות המובילות בכל הקשור לפתרונות דפוס ושיווק ובין היתר חלק משירותיה הם: הדפסת ספרים, הדפסת חוברות והדפסות נוספות לעסקים ולפרטיים.

הדפסת ספר – למי זה מתאים?

כיום, גם פרטיים וגם ארגונים מייצרים ביקוש רב לשירות מקצועי של הדפסת ספרים לצרכים שונים. לדוגמא בקרב לקוחות פרטיים הביקוש הוא לכריכת עבודות אקדמאיות, יצירה וכריכת ספרים, הדפסת ספר וכריכת זיכרונות וסיפורי חיים, אלבומי תמונות ולעוד צרכים שונים רבים. בעוד שבקרב ארגונים הביקוש הרב הוא להכנת קטלוגים אשר מושכים את העין, חוברות מידע ועוד. כשיוצרים ספרים וחברות חשוב לשים דגש על אסתטיות ואחידות כדי להעניק מראה מסודר ורשמי בדיוק כמו בחנויות.

הדפסת ספרים

על מה כדאי לשים דגש?

כבעלי ניסיון רב בתחומנו, בתי דפוס בתל אביב “שיא – קופי” מספקים שירותי הדפסת ספרים וחוברות ברמה הגבוהה ביותר, כמות עותקים ללא הגבלה, דפוס איכותי שאינו נמרח ונשמר בכל טמפרטורה, מגוון צבעים מרהיבים ומושכים כל עין וכן אנו מקפידים על שימוש בכריכה מקצועית שמאפשרת יציבות ושמירה על הספרים והחוברות לאורך זמן.

דבר זה מתאפשר בזכות היכולות והאמצעים הטכנולוגיים המתקדמים בעולם בתחום ההדפסה והדפוס העומדים לרשות החברה. בזכות ההדפסה הדיגיטלית יש אפשרות להדפיס ספרים וחוברות בצבעים מלאים, ובשחור ולבן ואיכות הדפוס בזכות המכונות המשוכללות מופקת ברמה גבוהה במיוחד וללא כל פשרות.

המערכות והמכונות המתקדמות מאפשרות פתרונות דפוס רבים כגון הדפסת ספר עם מגוון אפשרויות רב יותר מאשר היה זמין בעבר, איכויות חדשות, טכניקות אחרות ומתקדמות ויכולת שרידות גבוהה של מוצרי הדפוס.

הדפסת ספר באנגלית

מאילו חומרים?

ביצירת ספרים וחוברות ניתן לבחור בין סוג ואופן הכריכה ובין סוגי דפים שונים. סוג הנייר הינו מאוד חשוב בבחירה של הדפסות ספרים או חוברת משום שסוג הנייר תלוי באופיו של הספר או החוברת, לדוגמא אם זה הדפסת ספר זיכרונות או הדפסת ספרי קודש אז מומלץ שהדפים יהיו עבים יותר ואם זה חוברת עבודה אז מומלץ דפים דקים יותר.

בכל הפרטים הנוספים הדרושים לכם לקבלת החלטה אודות הדפסת ספרים מקצועית – חברת “שיא-קופי” תסייע לכם ותלווה אתכם מתחילת התהליך עד סופו.

למידע נוסף אודות שירות הדפסת ספרים – לחצו כאן