הדפסת חולצות – שיטות הדפסה מתקדמות

בעולם בו עניין פרסום ושיווק העסק הוא הדבר החשוב ביותר לקיומו, נראה כי חברות רבות פועלות במרץ רב תוך כדי חשיבה בחוץ לקופסא, על מנת לבלות כמה שיותר. חשוב לציין כי לכל מוצר או שירות, יש דרך מצוינת לשיווק והיא כמובן משתנה על פי סוג המוצר. כאשר מדברים על פרסום על גבי שמשונית, למעשה מדובר בשיטה אטרקטיבית ומוכרת והיא מתאימה למגוון רב של עסקים מתחומים שונים.

הדפסה על חולצות

הדפסה על חולצות, היא כבר לא אותה הדפסה שהייתה בעבר, שהרי עולם ההדפסה התפתח בקצב מסחרר ויש לא מעט פיתוחים חדשניים אשר מאפשרים ללקוחות

לקבל איכות בלתי מתפשרת של הדפסה. כיום, חברות המציעות הדפסה על חוצות מעמידות לרשות הלקוח מגוון רחב של טכנולוגיות על מנת שהלקוח יוכל ליהנות ממיטב הקדמה בתחום ומהאיכות הטובה ביותר. שיטות הדפסה על חולצות הן מגוונות ובניהם ניתן למצוא את השיטות המובילות הבאות: הדפסות פלקס או פלוק, הדפסות דיגיטליות מתקדמות והדפסות סובלימציה- שהיא הזרקת דיו ישירות לחולצ
כאשר בוחרים חולצות מודפסות, בין אם מדובר בחולצות לקייטנות, לעובדי החברה, לפעילות ספורטיבית, לקייטנות, לאירועים או לכל דבר אחר, חשוב לקחת בחשבון את איכות הדפסת חולצות ואת איכות הבד של החולצה שהיא החשובה ביותר. בדרך כלל החולצות המוצעות בשוק הן שוקלות 155 גרם ועמידות בפני כביסות, אך כמובן שיש לוודא כי מדובר על חולצות העשויות מ – 100% כותנה משובחת, על מנת שהחולצה תהיה נעימה על הגוף ונושמת.

סוגים רבים של חולצות להדפסה

מעבר לשיטות המתקדמות של הדפסה חולצות, ניתן למצוא מבחר רב של חולצות עליהן ניתן להדפיס כל כיתוב או תמונה שתרצו. מבין מבחר החולצות תוכלו למצוא את הבאות: חולצות טי-שרט עם צווארון עגול, צווארון וי, חולצות אמריקאיות, קפוצ’ונים, חולצות לילדים ותינוקות, אוברולים, חולצות דריי פיט, גופיות והרשימה עוד ארוכה. למעשה, האופציות הרבות של החולצות לצד הטכנולוגיה המתקדמת של ההדפסה בשוק, מאפרת ללקוחות מבחר רב של אפשרויות.

חולצות מודפסות לאירועים

היום, אין חתונה ללא חולצות מודפסות במבחר רב של כיתובים מדליקים אשר מקשטים את רחבת הריקודים. רוב הלקוחות אשר רוכשים את חולצות אלו, מעדיפים לרכוש דווקא חולצות כותנה, אך יש כאלה שמעדיפים את חולצות הדריי פיט, מכיוון שמזיעים עם החולצות כאשר רוקדים איתם. לגבי הכיתובים, תוכלו לבקש רעיונות מחרת ההדפסה, או להציץ ברשת ולמצוא מבחר רב של דוגמאות לכיתובים. על החולצות תוכלו להדפיס גם תמונה אישית שלכם, שהרי חולצות אלו יישארו למזכרת לאורחי האירוע.

לעוד שיטות הדפסה מתקמדות – לחצו כאן

Save

Save

Save

Save

Save