הדפסה על קאפה חמניות

מה ההבדלים בין קנבס לקאפה?

את הקנבס רובכם כבר מכירים, מדובר על חומר איכותי ונוח לשימוש אשר שימש בעבר ציירים וכיום הפך למוצר פופולרי שהינו נחלת הכלל בעולם ההדפסות והדפוס. לצד השימוש הנרחב בקנבס, ניתן למצוא כיום חומר מומלץ ואיכותי להדפסות שהוא הקאפה. על מנת להבחין בין שני סוגי החומרים הללו, אנו מציגים בפניכם את ההבדלים ביניהם ועושים לכם סדר בדברים.

הדפסה על קנבס

הדפסה על קנבס מבוססת על קנבס שהינו סוג של בד הארוג בצורה של שתי וערב. הדפסת תמונות על קנבס הפכה לפופולרית למדי בשנים האחרונות וזאת כאשר לאורך השנים, קנבס שימוש כמשטח לציורים. בד קנבס הינו ייחודי בתכונותיו ושונה מבחינת טכניקת האריגה שלו בהשוואה לבדים אחרים העשויים מכותנה או פשתן. הדפסה על קנבס מספקת איכות ונוחות וזאת נוכח יכולתו של הקנבס לספוג צבעים באופן איכותי ועמיד לאורך שנים.

קנבס שימוש אומנים כבר במאה ה – 13 כמשטח בעל מסגרת עץ, עליו ניתן לצייר וכיום ציירים רבים בוחרים לצייר ישירות על גבי קנבס. הדפסת תמונות על קנבס מהווה חלק חשוב בעולם הצילום והדפוס וכיום הגדלה של תמונות באמצעות הדפסה על קנבס הינה פופולרית ומספקת תוצאות דקורטיביות ומיוחדות.

תמונות קנבס

הדפסה על קאפה

קאפה הינו חומר הדומה בתכונותיו לקלקר דחוס. הדפסה על קאפה מנצלת את תכונות החומר המיוחד שהינו קשיח ומוקצף ומרקם פני השטח שלו הינו חלק. הדפסה על קאפה מאפשרת בחירה של גדלים שונים של משטחים ומשום כך, קאפה הינו חומר נפוץ לשימוש בתחום הדפוס בעיקר לצרכי שילוט והגדלת תמונות.

קאפה הינו חומר קשיח וזאת בשונה מבד הקנבס ולכן ניתן לעשות בו שימוש ללא מסגרת ולקבל מראה מרשים ויוקרתי של תמונות אישיות, שלטים לצרכי שיווק, שלטי חוצות, תמונות נוף ועוד. הקאפה אמנם הינו חומר קשיח יחסית לנייר או בד, אך חשוב להקפיד על כללי זהירות במטרה לשמור עליו ולהבטיח שימוש לאורך זמן.

הדפסה על קאפה למשרד

ההבדלים בין הדפסה על קנבס להדפסה על קאפה

אם ברצונכם לבחור בין הדפסה על קנבס לבין הדפסה על קאפה, הנה כמה פרמטרים שמומלץ להתייחס אליהם:

מראה – קנבס הינו סוג של בד, בעוד קאפה שייך למשפחת הקלקר המוקצף והקשיח. הדפסה על גבי קנבס נחשבת ליוקרתית יותר מבחינת הנראות.

שיטות הדפסה – הדפסה על קנבס מתבצעת ישירות על גבי החומר באמצעות מדפסות הזרקת דיו. הדפסה על קאפה כוללת שלב מקדים של הדפסת התמונה על נייר ולאחר מכן הדבקת התמונה על הקאפה.

עלות – להדפסה על קאפה מחיר נמוך מעט מזו של הדפסה על קנבס. מחיר קאפה זול יותר ביחס להדפסה על קנבס, אולם התוצאה הינה איכותית, יציבה ועמידה למדי.

איכות הדפסה – ההדפסה על קנבס שהינו מחוספס יותר ביחס לקאפה תספק תמונה מעט חדה פחות מתמונה על גבי קאפה.

עמידות – הדפסה על קנבס נחשבת לעמידה יותר ונשמרת לאורך זמן.

בית דפוס שיא קופי מוביל בתחום ההדפסות והעתקות אור ופועל החל משנת 1986. לאורך השנים צברנו מוניטין מבחינת איכות, חדשנות טכנולוגית, אמינות ורמת השירות ללקוחותינו וכל זאת במחירים הוגנים וביחס אישי לכל לקוח.