שימוש נכון ב-QR

בכמות העצומה של מסרים פרסומיים, אשר עוטפים את הלקוחות בימינו, במשך כל שעות היממה, ארגונים מחפשים ללא הפסק את הדרך איתה יוכלו ללכוד את תשומת הלב של הלקוח ולהניע אותו לפעולה.

אחד הפיתוחים הטכנולוגים, שהקלו על המטרה הזו הוא קוד ה- QR. קוד QR הינו ברקוד דו ממדי דינמי אשר מוצג בערוצים אליהם נחשף הלקוח. הלקוח צריך לסרוק אותו בעזרת אפליקציה מיוחדת בנייד החכם שלו. ברגע שהלקוח סורק אותו הוא מועבר באופן מיידי אל דף אינטרנט מיוחד של הארגון, אשר עוצב להעברת מסר פרסומי בקמפיין שיווקי.

כלומר, ה- QR מקשר בקלות בין הקמפיין האופליין לאונליין בדרך כייפית, קלה ופשוטה.

את הקוד הזה ניתן לשתול בכל מקום, למשל: במודעות פרסום בעיתונים ובמגזינים, באתרי אינטרנט, בדיוור ישיר, בכרטיסי ביקור, בשילוט חוצות, בפוסטרים על תחבורה ציבורית, במוצרי קד”מ ועוד..כיד הדמיון של המשווקים.

QR- מהווה נתח חשוב בפעילות השיווק של הקרוס מדיה. נתח זה מעשיר את הקמפיין הפרסומי ומגדיל את אחוז התגובה של הלקוחות אליו. הוא מאפשר יצירת דיאלוג אינטראקטיבי בין הארגון ללקוח ותורם רבות להצלחת הקמפיין.

בית דפוס שיא קופי בעל הטכנולוגיה החדישה ביותר אשר מאפשרת יצירת קודים של QR והדפסתם על מוצרי הדפוס השונים.

אנשי השיווק והאסטרטגיה של חברת שיא קופי, ישמחו לייעץ לכם על דרכים בהם תוכלו להשתמש בפלטפורמה זו כדי לייעל את הקמפיין שלכם ולשפר את החזר ההשקעה בהוצאות השיווק והפרסום שלכם.

רוצה לדעת עוד?

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם











      כל הזכויות שמורות CCOPY © קידום ובניית אתר | פרסום בגוגל