חייגו: 03-9214416

סניף פתח תקווה

(אריה שנקר 3, פ”ת)

או
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם






    מכון העתקות פתח תקווה

    מהם שירותיו של מכון העתקות? כיצד לבחור מכון העתקות לצרכי העבודה השוטפת וכיצד תוכלו להבטיח לעצמכם שירותי העתקות אור ברמה הגבוהה ביותר?

    העתקות אור הינו שירות מקצועי להדפסת קבצי שרטוט דיגיטליים ו/או לצרכי יצירת תכניות, מפרטים ושרטוטים אדריכליים מסריקת עותק קיים. שירות מקצועי זה מוצע לכם על ידי מכוני העתקות שונים הפועלים ברחבי הארץ והוא מיושם באמצעות מכונות דפוס מיוחדות וטכנולוגיות חדישות בתחום התוויין (פלטור).

    בין שירותיו של שיא קופי מכון העתקות פתח תקווה: הדפסת תוכניות בניה, תוכניות בניין ועיר, סריקה והדפסה של מפות ותצאו”ת, הגדלה והקטנה של מסמכים ועוד. כל המוצרים של מכון העתקות שיא קופי הם באיכות הדפסה האיכותית והגבוהה ביותר.

    העתקות אור מיועדות בעיקר לצרכי שכפול מסמכים ושרטוטים שונים, כאשר פורמט ההדפסה משתנה בהתאם לצרכי התכנית או השרטוט ויכול להגיע גם לאורך של עד עשרות מטרים. שירות זה מיועד בעיקר לעוסקים בתחום התכנון והשרטוט, לרבות, אדריכלים, מהנדסי תשתיות, מעצבי פנים וכדומה ולעוסקים בתחום התב”ע (תכנון בנין ועיר), לרבות, וועדות תכנון אזוריות בעיריות והמועצות המקומיות, משרדי ממשלה וכדומה. כמו כן, השירות מיועד למפתחי ומתכנני מוצרים שונים.

    כיצד לבחור מכון העתקות?

    הליכי הבחירה בכל מכון העתקות פתח תקווה או בכל מקום אחר בארץ, חייבים להיות מיושמים בהתאם למספר פרמטרים מקצועיים עיקריים היכולים להעיד על טיב ואיכות העבודה אותה תקבלו. פרמטרים מרכזיים אלו כוללים בין היתר את הניסיון המקצועי העומד לרשות אותו מכון העתקות, היקף העבודות אותן הוא מבצע בכל הנוגע לצילום, הדפסה והגדלה של תכניות בנייה ותכנוני תשתית, היקף השירותים המקצועיים המוצעים על ידי המכון להעתקות, סוג הלקוחות הנעזרים בשירותיו של המכון לצרכי ביצוע עבודת העתקות אור, הציוד המקצועי העומד לרשות המכון, וכמובן, עמידתו בלוחות הזמנים והשירות האישי אותו הוא מספק לקהל לקוחותיו.

    על מנת להבטיח לעצמכם שירותי העתקות אור ברמה הגבוהה ביותר, אנו ממליצים לכם לבחון היטב את כל אחד מהפרמטרים המרכזיים המופיעים לעיל ובמקביל לבחון את השירות המוצע לכם בכל הנוגע לאספקת תוצרי העבודה.

    שיא קופי הינו מכון העתקות פתח תקווה המתמחה ומספק שירותי העתקות באיכות גבוהה על ידי טכנולוגיות דפוס מתקדמות וחדשניות. שיא קופי הינו בית דפוס ומכון העתקות אור המוביל את תחום הדפוס בישראל בדגש על שירות אישי, אמין ומקצועי.

    בבית הדפוס שיא קופי המתמחה במתן פתרונות הדפסה לכל מטרה, תוכלו למצוא מכון העתקות פתח תקווה המאפשר לכם ליהנות מניסיון רב שנים והתמחות ענפית בכל הנוגע למתן פתרונות ושירותי העתקות אור לגופים מקצועיים הכוללים בין היתר את התעשיות הביטחוניות והחברות הממשלתיות, העיריות והמועצות המקומיות ברחבי הארץ, חברות הבנייה המובילות בישראל, קבלני כבישים ותשתיות, משרדי תכנון ואדריכלות, מהנדסים בענף הבנייה ותחומי הפיתוח השונים ועוד.

    השירות המקצועי של מכון העתקות שיא קופי מאפשר לכם ליהנות גם משירותי מערך שליחים באמצעותו תוכלו להעביר לידי מכון העתקות פתח תקווה את הקבצים הדיגיטליים הנדרשים לכם לפיתוח והדפסה ו/או את השרטוטים הנדרשים לכם לסריקה מחודשת. שירות מערך השליחים של שיא קופי פועל בכל רחבי הארץ והוא מחויב להגיע אליכם תוך 24 שעות מרגע קריאת השירות.

    לרשות מכון ההעתקות שיא קופי בית דפוס בפתח תקווה, מערכות ציוד חדישות מסוגן בתוכם שירותי הפלוטרים והדבר מאפשר לכם ליהנות מתוצרי העתקה איכותיים בצבע וגם בשחור לבן. לשירותי מכון העתקות פתח תקווה צרו קשר עם שיא קופי ונשמח לעמוד לשירותכם בהקדם!

    רוצה לדעת עוד?

    מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם











        כל הזכויות שמורות CCOPY © קידום ובניית אתר | פרסום בגוגל