כרטיס ביקור לכה סלקטיבית

כולנו מכירים את כרטיסי הביקור וסביר להניח שקיבלנו לא מעט במהלך החיים ואף החזקנו בכרטיס משלנו. במרבית הפעמים, יהיה מדובר בכרטיס ביקור רגיל לכל דבר ועניין ולא כרטיס ביקור בעל עיצוב מיוחד, צורה מיוחדת, כזה שתופס את העין והופך אותו ליוקרתי וכזה ששווה לשמור. יחד עם זאת, כאשר נופל לידינו או שאנו מעצבים לעצמנו כרטיס ביקור מיוחד כמו כרטיס ביקור לכה סלקטיבית, פתאום משמעות הכרטיס הופכת גדולה יותר.

הבה נכיר את כרטיסי הביקור הנקראים כרטיסי ביקור עם לכה סלקטיבית ונבין מה מיוחד בהם ומדוע כרטיס ביקור לכה סלקטיבית הוא הבחירה הנכונה לכרטיס הבא שלנו.

עיצוב כרטיס ביקור לכה סלקטיבית

לכה סלקטיבית היא בעצם תהליך שבו מוצר הדפוס שלנו עובר השבחה על ידי ציפוי נוסף לאחר הדפסתו. הלכה עצמה היא שכבה נוספת של לכה מובלטת ומבריקה וזו שבצעם לוקחת כל כרטיס ביקור לכה סלקטיבית והופכת אותו ליוקרתי ומעניין לקריאה. אחד השימושים השכיחים ביותר בלכה הוא ציפוי הלוגו על גבי כרטיס ביקור וכך בעצם הלוגו הופך להיות זכיר ובולט שזו בעצם הציפייה של כל עובד וכל בעל מקצוע – שיכירו את החברה והמותג שלו.

ישנם שני סוגי לכה סלקטיבית וההבדל ביניהם הוא בעיקר בעלות: הראשון יהיה לכה מובלטת אופסט והיא הזולה והשכיחה יותר אך גם זמן הייצור שלה ארוך יותר. הסוג השני, יהיה לכה סלקטיבית מובלטת דיגיטלית והיא למעשה יקרה יותר מהאופסט וזמן הביצוע שלה קצר יותר.

למה אני צריך כרטיסי ביקור עם לכה סלקטיבית?

התשובה לשאלה הזו מורכבת מכל כך הרבה נדבכים שלא נלאה אתכם בהם אלא נסכם זאת בצורה הפשוטה ביותר: אם אתם רוצים שהכרטיס ביקור שלכם לא ייזרק לפח ויתפוס את עינו של המקבל אותו עד כדי שמירת הכרטיס וזכירת הלוגו והפרטים שלכם, בחרו באותם כרטיסי ביקור עם לכה סלקטיבית על פני כרטיסי ביקור גנריים או רגילים. נכון, מדובר בעלות שהיא גבוהה יותר אך התמורה גבוהה בהתאם. חשוב לזכור שכרטיס הביקור שלכם משקף את העסק שלכם, אם כרטיס הביקור שלכם יהיה מושקע ויעביר מסר של רצינות כך גם יתייחסו לעסק שלכם.

אין זה סוד שכולנו אוכלים עם העיניים ולכן דאגו שמי שמקבל את כרטיס הביקור שלכם, ישמור את שלכם ולא את של המתחרה שלכם. כרטיס ביקור לכה סלקטיבית הוא כרטיס יוקרתי כזה שרוצים לשמור וכזה שיעשה את העבודה המוצלחת ביותר מבחינת המיתוג.

רוצה לדעת עוד?

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם











      כל הזכויות שמורות CCOPY © קידום ובניית אתר | פרסום בגוגל