כך תעצבו את המשרד באמצעות קנבס

נכנסים למשרד חדש? משדרגים את החלל הפנימי של המשרד? זה הזמן לדעת הכול על הדפסות קנבס איכותיות לעיצוב המשרד.

הדפסה על קנבס הינה פעולת הדפסה מקצועית המיועדת בין היתר לצורכי הדפסת תמונות על קנבס. הקנבס הוא כידוע בד ארוג בצורה אשר הפך למשטח ציור פופולארי במהלך המאה ה-14. לאורך מאות שנים, הקנבס שימש בעיקר לציור בצבעי שמן, אך במהלך השנים האחרונות החלו להדפיס תמונות על קנבס וזאת הודות לטכנולוגיות הדפסה מתקדמות בתעשיית הדפוס.

הדפסה על קנבס

תמונות קנבס – כיצד הן תורמות לעיצוב המשרד?

תמונות המודפסות על גבי בדי קנבס הן למעשה תמונות דקורטיביות לעיצוב חללים בגדלים שונים. תמונות על קנבס ניתנות להדפסה כיום בכל גודל נדרש וזאת הודות לשיטות הדפסה מתקדמות המיושמות באמצעות מדפסות המסוגלות להנפיק תוצרי דפוס גדולים ורחבים. ההדפסה על גבי בד הקנבס נחשבת לסוג הדפסה דקורטיבי שבדומה לאותם ציורי שמן מסורתיים אשר עיטרו את חללי המשרדים בשנים עברו, מהוות אמצעי דקורטיבי לעיטור קירות המשרד.

היתרונות הנלווים של הדפסת תמונות על קנבס לטובת עיצוב חלל העבודה המשרדי ועיטור קירות המשרד כוללים:

• הדפסות איכות המיושמות באמצעות מכונות דפוס מתקדמות

• הדפסת תמונות בכל גודל נדרש בהתאם לעיצוב פנים החלל המשרדי העומד לרשותכם

• ניתן להדפיס כל קובץ גרפי ו/או קובץ תמונה העומד לרשותכם וכך אתם יכולים לעטר את משרדכם בתמונות קנבס ייחודיות רק לכם

כמו כן, ניתן לבחור את סוג המסגרת לתמונת הקנבס ובכך להעניק ערך מוסף לכל תמונה בה בחרתם לצורכי עיטור דקורטיבי של סביבת עבודתכם.

תמונות קנבס למשרד

מה המחיר של הדפסה על קנבס?

הדפסה על קנבס מחיר נקבע בהתאם לגודל בד הקנבס עליו תרצו להדפיס, כאשר איכויות ההדפסה עלולות אף הן להשפיע את המחיר אותו תדרשו לשלם. במידה ובחרתם לעצב את משרדכם באמצעות הדפסת תמונות על קנבס, אנו ממליצים לכם לא להתפשר על איכויות ההדפסה וליישם את פעולת ההדפסה באמצעות בתי דפוס מתקדמים בהם פועלת מחלקת הדפסה על קנבס. בבתי דפוס אלו מצויות מכונות דפוס מתקדמות המבטיחות לכם הדפסה איכותית של תמונות על קנבס.

כמו כן, מחיר ההדפסה נקבע בהתאם להיקף שעות העיצוב הגרפי הנדרשות לטובת עיצוב התמונות השונות אשר יודפסו על גבי בדי הקנבס. על מנת לייחד את תמונות הקנבס באמצעותן תעטרו את משרדכם, אנו ממליצים לכם להסתייע בשירותיהם של המעצבים הגרפיים הפועלים בבתי הדפוס העוסקים ומתמחים בהדפסת תמונות על קנבס.