הדפסה על קנבס – כל מה שצריך לדעת על קנבס

מהו הקנבס?

קנבס הינו בד ארוג גס, שבמקור שימש ליצירת מפרשי ספינות וציפוין, הכנת אוהלים ועוד. בנוסף, החל מהמאה ה-14 משמש הקנבס כבד לציור, בעיקר בצבעי שמן ובעידן המודרני הוא עשוי בדרך כלל מכותנה או פשתן. ההתפתחויות הטכנולוגיות של המאה ה- 20 הביאו לשכלול הטכניקה של הדפסה על נייר צילום ובעקבותיה גם להתפתחות התחום של הדפסה על קנבס, הנקראת גם “הדפסת ג’יקלה”. החל משנות ה-90 ועם הפיכת המדפסות לקלות לתפעול ושימוש, החל הטרנד של הענקת מתנות ומזכרות של קנבס עם הדפסה.

כיום ניתן למצוא אתרים שונים המשמשים כבית דפוס ועוסקים בעיקר בטכניקה של הדפסה על קנבס. אתרים אלה מאפשרים להזמין הדפסת קנבס בלחיצת כפתור, בקלות וללא מאמץ והתוצרים מתקבלים תוך זמן קצר בבית הדפוס, שבדרך כלל מבצע גם משלוחים עד בית הלקוח, עם המתנה שהזמין.

הדפסה על קנבס נופים

היכן הכי כדאי להדפיס על קנבס?

אחת החנויות הפופולאריות ביותר המספקות שירות הדפסה על קנבס הוא בית דפוס שיא קופי. מעבר לשירות של הדפסה על קנבס, שיא קופי מציעים גם שירות ייחודי, המאפשר להגדיל כמעט כל תמונה ולהדפיס אותה במבחר גדלים, גם אם במקור צולמה ברזולוציות קטנות יחסית.

בית הדפוס שלנו מציע הדפסה של תמונה אישית ובדיקה האם ניתן להדפיס גרסה מוגדלת של התמונה, על קנבס, נייר צילום או פרספקס. במקביל, וכמו כן גם את האפשרות להדפסת “מיני קנבס”, בגודל 15X20 ס”מ, לקבלת תוצר אינטימי ומקסים ופחות גרנדיוזי מההדפסות הגדולות.

העניקו מתנות סמליות עם משמעות

בין אם בחרתם בהדפסה גדולה על קנבס ובין אם בחרתם במיני קנבס, מדובר במתנה נפלאה ומרגשת שכל אחד אוהב לקבל. תמיד מפתיע לקבל תמונה שבמקור הייתה קטנה ושולית, מוגדלת על-גבי משטח גדול שיוצר אפקט מרשים שלא ניתן להתעלם ממנו. לחלופין, למיני קנבס יש נופך אינטימי יותר והוא מעולה למתנות שמעוניינים להפוך אותן למזכרות בלתי נשכחות. ניתן גם להדפיס כמה תמונות על גבי מיני קנבס, לצרף אותן יחד או לתלות אותן זו בסמוך לזו וכך ליצור קולאז’ מרהיב שיכול לככב בכל סלון ביתי כחלק מהעיצוב הכללי.

קנבס - ציור חמניות

תרומתו של הקנבס לעיצוב הבית

מלבד תמונות, ניתן להדפיס על הקנבס גם דוגמאות בגוונים, טקסטורות וכיווני זרימה שונים. מהתמונות ניתן ליצור קולאז’ מעוצב, המשתלב עם העיצוב של הסלון ושל שאר הבית בצורה הרמונית. בנוסף, ניתן “לחבר” בין חדרי הבית על-ידי תליית קנבס מודפס בכל חדר, עם דוגמאות המתכתבות זו עם זו ויוצרות קשר הין החדרים. בכל מקרה, מדובר במתנה ייחודית שתשמח כל אחד, ביום הולדת, יום נישואין וכל אירוע משמח אחר.