חייגו: 03-9214416

סניף פתח תקווה

(אריה שנקר 3, פ”ת)

או
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם






    הדפסה על חולצות בפתח תקווה

    בית דפוס שיא קופי מתמחים בשירותי הדפסה על חולצות בפתח תקווה. שיא קופי הינו בית דפוס המציע פתרונות דפוס מתקדמים ומגוונים ומשתמש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להביא לכם ברמה גבוהה.

    שיא קופי מוביל את תחום הדפוס והעתקות האור בישראל מספק שירותים איכותיים של הדפסה על חולצות בפתח תקווה לכל מטרה! הדפסת חולצות לעסקים, לחתונה, לצבא, למועדוני ספורט ועוד… כל החולצות המודפסות בבית דפוס שיא קופי הן איכותיות ומודפסות על ידי טכנולוגיות מתקדמות כדי להעניק לכם הלקוחות חולצות מודפסות ברמת הדפס גבוהה ביותר.

    חולצות מודפסות מיועדת למגוון רחב של מטרות ושימושים, החל מהדפסה על גבי חולצות עבודה לעסקים, דרך הדפסה על גבי חולצות לאירועים ועד הדפסת חולצות לצורכי פרסום עסקים במסגרת אירועי קידום מכירות כאלו ואחרים.

    חשוב לציין! הדפסה על חולצות מיושמת כיום על גבי היצע הולך וגדל של מוצרי טקסטיל שונים, החל מחולצות T שירט 100% כותנה, דרך ביגוד חורף או קיץ ועד לחולצות דריי פיט מונעי זיעה. הדפסת חולצות הינו שירות מקצועי נוסף המוצע לכם בבית הדפוס המוביל שיא קופי בו תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות דפוס מתקדמים גם לצורכי הדפסה על גבי חולצות בכמויות גדולות ומסחריות וגם לצורכי הדפסה על גבי מספר מצומצם של חולצות.

    שירותי הדפסה על חולצות בפתח תקווה בבית הדפוס שיא קופי מיושמים באמצעות מכונות דפוס מתקדמות הכוללות מכונות דפוס דיגיטלי לצד מכונות הדפסה בשיטת הדפסת משי המאפשרת למעשה הדפסה על גבי חומרי גלם שונים.

    הדפסת חולצות

    הדפסה על חולצות ומוצרי טקסטיל שונים

    הדפסה על חולצות הינו שירות הדפסה מקצועי המאפשר לכם ליהנות מהדפסות משי והדפסות דיגיטליות איכותיות על גבי מגוון רחב של מוצרי טקסטיל שונים, לרבות, חולצות טי שירט וחולצות ריב, חולצות ליקרה וחולצות אלגנטיות (פולו או כפתורים), גופיות, פליזים, קפוצ’ונים, סינרים, חלוקי עבודה, בגדי עבודה, דגלים ומוצרי טקסטיל נוספים היכולים לשמש אתכם לצרכי קד”מ.

    מעבר להדפסות המשי או הדפוס הדיגיטלי על גבי חולצות בפתח תקווה, בבית הדפוס שיא קופי תוכלו למצוא גם מכונות רקמה המאפשרות לכם להטמיע כיתובי רקמה על גבי חולצות ובגדי העבודה השונים. פתרונות ההדפסה המוצעים לכם בכל הנוגע להדפסות איכות על גבי מוצרי טקסטיל, מיועדים לכל אחד ואחת מביניכם ואין זה משנה אם מדובר בחולצות מודפסות המיועדות לאירועים (חתונה, בר/בת מצווה וכדומה) או למטרות עבודה שוטפת (חולצות ובגדי עבודה מודפסים עם כיתוב ולוגו בית העסק).

    השירות המקצועי של הדפסה על חולצות בפתח תקווה המוצע לכם בבית הדפוס שיא קופי, כולל בין היתר שירותי ייעוץ והכוונה בכל הנוגע לבחירת סוג ואיכויות חומרי הטקסטיל מהם מיוצרות החלוצות המיועדות להדפסה, שירותי עיצוב לתכנון מיטבי של העיצוב הגרפי המיועד להדפסה על גבי החולצה, שירותי הבאה לדפוס וכמובן שירותי הדפסה איכותיים המיושמים באמצעות מכונות הדפסה ושיטות ההדפסה המתקדמות ביותר בענף.

    בדומה לכל מוצר הדפסה אחר המוצע לכם בבית הדפוס שיא קופי גם בתחום של הדפסת חולצות בפתח תקווה, תוכלו ליהנות מפתרונות שירות כוללים המוצעים לכם במסגרת שירות מקצועי ויחס אישי לאורך כל הדרך תוך מתן דגש על נושא העמידה הקפדנית בלוחות הזמנים, כאשר שירותי ההדפסה על גבי חולצות בבית הדפוס שיא קופי מיועדים גם לחברות מסחריות וארגונים ממשלתיים, גם לבתי עסקים וגם ליחידים במסגרת שירותי הדפסה כאן ועכשיו על גבי חולצות.

    צרו קשר עם שיא קופי בית דפוס בפתח תקווה המתמחה בשירות הדפסה על חולצות בפתח תקווה ותהנו מחלוצות מודפסות ואיכותיות בהתאמה אישית!

    רוצה לדעת עוד?

    מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם











        כל הזכויות שמורות CCOPY © קידום ובניית אתר | פרסום בגוגל