באנר דפוס דיגיטלי - שיא קופי

חייגו: 03-9214416

סניף פתח תקווה

(אריה שנקר 3, פ”ת)

או
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם






    דפוס דיגיטלי בפתח תקווה

    שיא קופי הינו בית דפוס דיגיטלי בפתח תקווה המתמחה בכל שיטות ההדפסה הנפוצות ביותר, לרבות, דפוס אופסט ודפוס דיגיטלי. פתרונות השירות המוצעים לכם בבית הדפוס כוללים את כל שלבי ההפקה וההדפסה הנדרשים לצרכי יצירתם של תוצרי דפוס ברמה ובאיכות הגבוהה ביותר, החל משירותי ייעוץ מקדימים בכל הנוגע לשיטת ההדפסה הנכונה ביותר עבורכם (אופסט או דיגיטלי), דרך בחירת סוגי הנייר השונים עליהם יודפסו תוצרי ההדפסה הנדרשים לכם ועד לשירותי עיצוב, הבאה לדפוס וכמובן שירותי הדפסה וחיתוך לכל מוצרי ההדפסה.

    בית דפוס שיא קופי, כאחד מבתי הדפוס המובילים ביותר בארץ, מוביל את הענף של דפוס דיגיטלי בפתח תקווה ומאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של מוצרי הדפסה שונים אותם ניתן להדפיס באמצעות מכונות הדפוס הדיגיטליות האיכותיות והמקצועיות המצויות בשטח בית הדפוס.

    דפוס דיגיטלי הוא למעשה סוג של שיטת הדפסה המיועדת לצרכי הדפסה של הפקות דפוס שונות בכמויות קטנות, כאשר ההדפסה הדיגיטלית מיושמת באמצעות מכונות דפוס דיגיטליות השונות באופיין ומהותן ממכונות דפוס אופטס המיועדות לצרכי הדפסה של מוצרי דפוס שונים בכמויות גדולות (מעל 1,000 יחידות ברוב המקרים). הדפוס הדיגיטלי הינו תחום הדפסה מתפתח בשנים האחרונות וניתן להדפיס באמצעותו מגוון רחב של מוצרי הדפסה שונים בכמויות משתנות כגון: כרטיסי ביקור, פוסטרים, מדבקות, פליירים, גלויות פרסום וכדומה.

    דפוס דיגיטלי בשיא קופי – הדפסות איכות במהירות שיא!

    פתרונות ההדפסה הדיגיטלית המוצעים לכם בשיא קופי מיועדים לכל אחד ואחת מביניכם, החל מבעלי עסקים המעוניינים להדפיס כאן ועכשיו תוצרי הדפסה חיוניים לפעילותם העסקית, דרך נותני שירות המעוניינים להפיק ולהדפיס תוצרי דפוס למטרות שיווק ופרסום ועד ללקוחות פרטיים המעוניינים להסתייע בשירותי דפוס דיגיטלי בפתח תקווה של הפקות דפוס שונות כגון: הזמנות לאירועים, פוסטרים לאירועים וכדומה.

    הדפסה דיגיטלית בשיא קופי מתאפיינת גם במהירות שיא בכל הנוגע לאספקת תוצרי ההדפסה וגם במתן שירות אישי ומקצועי המוענק לכל אחד ואחת מלקוחות בית הדפוס. כל הליך הדפסה בשיא קופי מלווה במתן שירותי ייעוץ והכוונה באמצעותם תוכלו לבחור את שיטת ההדפסה הנכונה ביותר בעבורכם ואת סוגי הנייר על גביו יודפסו תוצרי הדפוס להם אתם נדרשים. כמו כן, בבית הדפוס פועלת מחלקת עיצוב וגרפיקה המתמחה במתן שירותי עיצוב גרפי לכל תוצרי ההדפסה הנדרשים, החל מכרטיסי ביקור, דרך הדפסת פליירים ופולדרים ועד להדפסת אמצעי פרסום ושיווק בגדלים שונים.

    מעטפת השירות המקצועית של דפוס דיגיטלי בפתח תקווה ממתינה גם לכם בבית דפוס שיא קופי, ותאפשר לכם ליהנות מיחס אישי ומקצועי לאורך כל הדרך ולמעשה תבטיח לכם את תוצרי ההדפסה האיכותיים ביותר. במידה וגם אתם נדרשים להפקות דפוס איכותיות ומהירות זה הזמן להכיר את פתרונות הדפוס הדיגיטלי של שיא קופי.

    בית דפוס שיא קופי הינו בית דפוס דיגיטלי המספק שירותים מתקדמים של דפוס דיגיטלי ועומד בקו אחד עם שוק הדפוס העולמי. בית דפוס שיא קופי הינו בעל ניסיון רב בתחום הדפוס הדיגיטלי ומחזיק ברשותו טכנולוגיות דפוס מתקדמות המספקות דפוס דיגיטלי באיכות גבוהה.

    בין שירותיו של שיא קופי בית דפוס דיגיטלי בפתח תקווה: הדפסת מידע משתנה, הפקה והדפסה של דוחות כספיים, דפוס לניירת משרדית, הזמנות לאירועים, הדפסת חוברות וספרים, שכפולים ועוד שירותים נוספים של דפוס דיגיטלי.

    אנו בשיא קופי שמים דגש על שירות, אמינות ומקצוענות ודואגים לספק לכם הלקוחות שירותי דפוס ברמה גבוהה.

    לשירותי דפוס דיגיטלי של שיא קופי בפתח תקווה באיכות גבוהה ומחירים הוגנים צרו קשר עם שיא קופי ונשמח לעמוד לשירותכם!

    רוצה לדעת עוד?

    מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם











        כל הזכויות שמורות CCOPY © קידום ובניית אתר | פרסום בגוגל