כל מה שרציתם לדעת על רולאפ

רולאפ היא שיטת שיווק מומלצת נוספת העושה שימוש בדפוס. בשיטה זו נעזרים במתקן אשר התמונה יכולה להיפתח ולהיגלות עליו באמצעות מתיחתה ונצירתה על גבו – דרך אלגנטית להציג את התמונה שלכם. מתקן רולאפ, על אף שנראה גדול כשהוא מוצג, מתקפל לממד קטן במיוחד שיכול להיות מאוחסן גם בתיק בית ספר פשוט ללא קימוט של התמונה. בבית הדפוס שיא קופי ניצור עבורך תמונה למתקן רולאפ ולהלן מספר דגשים להפקת תמונה שכזו.

רולאפ מעוצב

הגרפיקה היא החלק החשוב במסר

במתקן רולאפ, מדובר בתמונה שנפרסת לממדים כה גדולים – שיש צורך ממשי בתמונה בולטת על מנת ליצור איזשהו עניין ראשוני לעוברי האורח. ולכן, כדאי לבחור את המעצב הגרפי בנרות, ולא להתפשר על פחות מהטוב ביותר. חשוב ליצור גרפיקה מעוצבת ברמה גבוהה, בעלת תבליטים אשר ימשכו תשומת לב רבה. בנוסף, ישנם ניואנסים מקצועיים הנוגעים לדפוס עצמו אשר יובאו בפסקה הבאה.

שינויי דפוס בפרויקט הגרפי שלכם

הדפסה על מתקן רולאפ אינה כמו הדפסת פלאייר חד פעמי: כאן אנו מדברים על מוצר בעל ממדים גדולים, ולא כל המעצבים הגרפיים, מצטיינים ככל שיהיו, יודעים את סודות חלוקת היחס הבין ממדי של התמונה שהם יוצרים. הדפסים בבית הדפוס שיא קופי יבחנו את התמונה שלכם וימליצו לכם על שינוי גודל השוליים, והגדלה או הקטנה של התמונה עקב כך. במידה ומדובר בהגדלה, יש לעשותה בצורה חכמה ומקצועית על ידי המעצב הגרפי שיטפל בזה בכלים המקצועיים שיש ברשותו. במידה ומדובר בהקטנה – זוהי פעולה פשוטה שיכולה להיעשות נקודתית ללא צורך בחומרים מקוריים או שימוש בתוכנות מורכבות מדי – אך עדיין חובה לדעת בדיוק מה עושים במצבים אלו.

שינויים מבניים מומלצים

דפסי שיא קופי בית דפוס בתל אביב כבר חוו מספר כה גדול של פרויקטים, וישמחו לתרום לכם מניסיונם ולהמליץ לכם על שינויים רצויים לתמונה שתתנוסס על גבי המתקן רולאפ שלכם, כך שכאשר הן יוצבו על המתקן רולאפ, החלקים החשובים בתמונה יובלטו. למשל, אם החלק המעוצב ביותר בתמונה נמצא במרומיה או בחלקה התחתון בסמוך לדופן, זה עלול ליצור בעיה שכן הפנלים של הרולאפ עלולים להסתיר את זה. עצות בסגנון שכזה יינתנו עד אשר התמונה תהיה מוכנה להצבה על גבי רולאפ.

לפרטים נוספים אודות רולאפ – לחצו כאן

Save