לפניכם מגוון ברושורים מעוצבים אותם עיצבנו לחברות, ארגונים ועסקים שונים במהלך השנים.
אנו מזמינים אתכם להתרשם ולבחור ברושור מעוצב שהפורמט שלו מתאים לעסק שלכם או ליצור איתנו קשר לגבי הדפסת ברושורים בהתאמה אישית עבור העסק שלכם.
אנו בשיא קופי חרטנו על דגלנו להעניק לכם שירות אישי, מקצועי ואדיב וכמובן לספק לכם מוצרי הדפסה איכותיים במחירים משתלמים, כגון: הדפסת ברושור באיכות גבוהה!
ברושורים
ברושור הינו דף מודפס המקופל בצורת עלון שכולל בתוכו לרוב מידע על העסק, על אירוע מסוים, שירותים שונים של העסק, מבצעים, תכנית מופעים וכדומה. בדומה לעיצוב כרטיסי ביקור או פליירים על הברושור להכיל עיצוב שמחד גיסא, יתפוס את העין ומאידך גיסא יכיל את כל המידע השיווקי הדרוש אודות השירות או המוצר.
מהם ברושורים? למה הם משמשים? איך לעצב ברושור ומהם היתרונות השיווקיים העומדים לרשותכם במסגרת הפקת ברושור למטרות שיווק וקידום עסקים? כל מה שצריך לדעת וחשוב לדעת במאמר שלפניכם.
ברושור הוא למעשה דף מודפס הכולל בתוכו את כל המידע השיווקי הנחוץ לקהלי היעד השונים אודות בית עסק מסוים, מוצר מסוים, שירות מסוים וכדומה. ברושורים ידועים בכינויים נוספים כגון פרוספקטים או פליירים מקופלים והכינוי המקצועי שלכם בעברית הינו: עלוני פרסום.
ברושורים – למה הם משמשים?
ברושורים הם למעשה עלוני פרסום מודפסים המשמשים למטרות שיווק, פרסום וקידום עסקים. עלוני פרסום אלו יכולים להיות חלק ממסע פרסום כולל של בית עסק מסוים והם יכולים לשמש למטרות קידום מכירות נקודתי של בית עסק מסוים כזה או אחר. כך או אחרת, הם משמשים למטרות חשיפה פרסומית, כאשר קהלי היעד הנחשפים לאותם עלוני פרסום חייבים להיחשף למסר השיווקי המדויק אותו מעביר להם בית העסק באמצעות אותם עלונים.
מהם היתרונות השיווקים של הברושורים?
בניגוד לפליירים, ברושורים הינם עלוני פרסום מהודרים ומושקעים יותר ולכן ברוב המקרים הם מודפסים גם על ניירות בעוביים גדולים יותר מעובי הניירות המשמשים להדפסת פליירים. כאשר לקוח פוטנציאלי אוחז בידו ברושור מושקע ואיכותי גם ברמה הגרפית, גם ברמת התוכן והמסר השיווקי, וכמובן, גם ברמת איכות הנייר, הוא איננו משליך אותו באופן אוטומאטי לפח האשפה אלא הוא בוחר להקדיש לברושור מספר רגעים של מיקוד על מנת להבין מה המסר הפרסומי הממתין לו על גבי הברושור.
יתרון שיווקי נוסף של ברושורים טמון בעבודה שהם מהווים אמצעי שיווק יעיל ומוכח לצרכי קידום מכירות נקודתי של בתי עסקים באזורים מסוימים. את הברושור ניתן להפיץ לקהל היעד בכל דרך אפשרית כגון: חלוקה על ידי נציגים (מיד ליד), בתיבות הדואר, על מפתני דלתות הבתים, על מגבי הרכבים בחניות וכדומה.
איך כדאי לעצב ברושור?
עיצוב ברושור הינה מלאכה מקצועית המיושמת על ידי מעצבים גרפיים העוסקים ומתמחים בנושא ולכן הדרך הטובה והמומלצת ביותר לעיצוב ברושורים היא באמצעות שכירת שירותיו של מעצב גרפי או בית דפוס בעל ניסיון מוכח בתחום.
את הברושורים השונים מומלץ לעצב בהתאם לאופי בית העסק ובהתאם למסר השיווקי-פרסומי אותו תרצו לחשוף בפני קהל היעד הרלוונטי לכם. חשוב להקפיד על בחירת צבעים נכונה על מנת להבליט את המסרים השיווקים הטקסטואליים בתוך הברושור, חשוב להקדיש מקום בולט לאופן בו קהל הלקוחות יכול ליצור אתכם קשר (טלפון, אימייל, כתובת פיזית של בית העסק וכו’).
חשוב להימנע ככל הניתן מהעמסת פרטים על גבי הברושור (לא צריך לכתוב מאות מילים אלא להסתפק במספר שורות קצרות ומסר חד בן מספר מילים בודדות בלבד), כמו כן, לא צריך להעמיס בברושור מספר רב של תמונות אלא להסתפק בשתיים-שלוש תמונות המצליחות להעביר את המסר הנכון לכם –אבל חשוב לוודא שהתמונות הינן באיכות גבוהה.
אנו בבית דפוס שיא קופי מתמחים שנים רבות בכל הנוגע לשירותי עיצוב והדפסת ברושורים לבתי עסק גדולים וקטנים, ובהתאמה אישית לצורכי העסק. כל מוצרי הדפוס שאנו מספקים בשיא קופי מודפסים באמצעות טכנולוגיות הדפסה מן המתקדמות בעולם והינם באיכות הדפסה גבוהה מאוד. אנו מציעים הדפסה איכותית במחירים אטרקטיביים, על מנת לספק לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר.