איך בית דפוס יכול לשמש אתכם בארגון ערב גיבוש?

אם אתם מתכננים ערב גיבוש לעובדים, חשוב לדעת שמגוון של מוצרי דפוס יכולים לסייע לכם להכין ניירת ממותגת אישית שהעובדים יקבלו באירוע, כגון: תגי שם, כרטיסי הושבה, לוח זמנים לאירוע, תפריטים וכדומה. מוצרי דפוס מעוצבים וממותגים, יכולים להעיד על המשמעות שאתם מעניקים לא רק לערב הגיבוש שאתם מארגנים, אלא גם לעובדים עצמם.

להלן כמה מוצרי דפוס שיוכלו לשמש אתכם ביום כיף לעובדים. כאשר המוצרים המודפסים ממותגים עם הלוגו של העסק ומעוצבים אישית, הם יכולים להיות חלק מכלל האלמנטים שמטרתם לחזק את החיבור בין העסק לעובדים:

  • תגיות שם לכול אחד מהעובדים, מעוצבות בהתאמה אישית.
  • פולדרים לעובדים, ממותגים ומעוצבים בהתאמה אישית.
  • כרטיסי ביקור לכול עובד, להגברת ההזדהות עם הארגון, מצד אחד, ולהפצת שמו של הארגון, מצד שני.
  • מחברות ספירלה ממותגות ומעוצבות בהתאמה אישית. מחברות מעוצבות אלה יכולות לשמש לכנס עצמו או לשמש כמתנה לעובדים.
  • חוברות מקצועיות, איכותיות וצבעוניות להעברת מסרים שונים מההנהלה לצוות העובדים, כמו פירוט חזון ומטרות הארגון, או תיאור פרויקט מוצלח מתחילתו ועד סופו.

למה בכלל חשוב לארגן אירועים מיוחדים לעובדים?

ארגון ערב גיבוש לעובדים הוא הרבה יותר מאשר סתם הזדמנות לעובדים להתאסף ולבלות ביחד. אירועים לעובדים יכולים לעזור לכם להדגיש מספר פרמטרים:

  • לתקף את המשמעותיות של העובדים
  • לקדם יצירתיות
  • לשפר את המורל של החברה
  • ליצור צוות טוב יותר וממוקד יותר

התמקדות באירועים המיועדים לעובדים, היא השקעה לטווח ארוך. כמו שאתם משקיעים בשיווק ובגיוס, כך אתם צריכים להשקיע גם באירועים חברתיים, אם אתם רוצים לקצור לאורך זמן תוצאות חיוביות רבות.

מוצרי דפוס ממותגים לעובדים

כל ארגון יכול להפיק תועלת מארגון ערב גיבוש לעובדים. לא משנה אם אתם ארגון גדול או קטן, ולא חשוב באיזה ענף תעשייה אתם פועלים. תכננו לעובדים אירוע ארגוני, ולו רק כדי ליהנות מארבעת היתרונות הבאים:

1. לשפר את התרבות הארגונית

ימי כיף לעובדים הם דרך מצוינת להדגיש את ערכי הליבה של הארגון. עובדים רוצים לעבוד בחברה שבה ירגישו מעורבים ומועצמים. שימו לב לנתונים הבאים:

• חברות שבהם העובדים מעורבים מצליחות פי 2.5 מחברות שבהם העובדים פחות מעורבים.
• עובדים מעורבים הם בעלי סיכוי נמוך ב-87% להתפטר מהעבודה שלהם, בהשוואה לעובדים לא מעורבים.

אם כך, שווה לתכנן אירועים שיבטיחו לכם עובדים מעורבים ומאושרים.

2. לבסס את התרבות הארגונית

תרבות ארגונית מוגדרת כ״מיזוג של הערכים, האמונות, האיסורים (טאבו), הסמלים, הטקסים והמיתוסים שהחברה פיתחה לאורך השנים״. התרבות הארגונית מעוצבת באמצעות פעילות וחשיבה יומיומיים של החברה, אך אפשר לבסס אותה גם במהלך אירועים ארגוניים. שאלו את עצמכם:

• מה מייצג את החברה שלכם?
• מהם ערכי הליבה?

וכשהתשובות ברורות, שלבו ערכים אלה בפעילויות המתוכננות באירועי הארגון. אם אתם קובעים שהארגון יתמקד בנאמנות, יושר, אמינות או יעילות, שקפו זאת לעובדים שלכם. תרבות ארגונית יכולה להיות כיפית, יצירתית, שיתופית, תומכת ועוד.

מילים על כרזה מודפסת או מוטו של החברה, לא בהכרח מהווים דוגמה לעובדים, כמו כשהם רואים את הערכים בפועל במהלך האירוע הארגוני.

ערב גיבוש מתוכנן היטב עשוי להפוך לחלק מהמוניטין של הארגון, ובכוחו למלא תפקיד חשוב גם בגיוס עובדים חדשים. אנשים רוצים לעבוד במקום שמתנהל בהתאם להצהרותיו ועושה מאמץ לתגמל ולהעריך את עובדיו.

מחברות מעוצבות וממותגות לעובדים

3. לתקף את המשמעותיות של העובדים

אירועים ארגוניים לעובדים יכולים להדגים את תרבות הארגון וערכיה. למשל, על ידי הענקת פרס לצוות הפרויקט שהפגין רמת ביצועים גבוהה. עובדים הזוכים בפרס מקבלים את ההכרה המגיעה להם. בנוסף, הם ירגישו שהם משמעותיים לחברה. פרסים אלה יגרמו לעובדים להרגיש שהם מוערכים וחשובים למערכת. תחושה זו תשפיע באופן מופלא על הפרודוקטיביות במשרד.

אם הייתה לארגון שנה מוצלחת במיוחד, ערכו לעובדים חגיגה גדולה. אירוע בעקבות הצלחה תורם לבניית תרבות של חברה שמבינה את המאמץ שהעובדים השקיעו בהצלחה זו. האירוע גם מאפשר לעובדים להירגע, להשתעשע ולדעת שמעריכים אותם.

כולם רוצים לזכות בהערכה, ואירוע ארגוני הוא דרך מצוינת לחגוג את ההצלחות של עובדים בודדים, של הצוותים ואפילו של הארגון כולו.

4. ליצור עובדים מעורבים

מחקר של גאלופ מצא כי רק 13% מהעובדים שהשתתפו במחקר, מעורבים בחברה בה הם עובדים. מחקר זה גילה גם שקיים הבדל גדול בין העובדים המעורבים לאלה שאינם מעורבים. מסתבר שהעובדים הלא מעורבים מגיעים לעבודה רק כדי לקבל משכורת בסוף החודש, ולא משקיעים מאמץ אמיתי בעבודה שלהם. לעומתם, העובדים המעורבים לוקחים חלק פעיל בתרבות הארגון. הם נרגשים ושמחים להגיע לעבודה, משקיעים את מיטבם בעבודה, ומרגישים שמעריכים את התפקיד שהם ממלאים בחברה.

למעשה, אירועים ארגוניים הם רק חלק מאסטרטגיה רחבה יותר שמטרתה לסייע לעובדים להיות מעורבים יותר במקום העבודה שלהם, ולהפוך את מקום העבודה שלהם למעניין יותר.