כרטיסי ביקור יוקרתיים

לפניכם מגוון כרטיסי ביקור יוקרתיים אותם עיצבנו ללקוחות ועסקים שונים.

אנו מזמינים אתכם להתרשם ולבחור כרטיס ביקור יוקרתי מתוך מבחר עיצובים שונים

או ליצור אתנו קשר ולערוך עיצוב ייחודי עבור העסק שלכם.

בשיא קופי מדפיסים כרטיסי ביקור ברמה הגבוהה ביותר על נייר איכותי לפי דרישות הלקוח.

למידע נוסף: צרו קשר עוד היום 03-6911155.

נשמח לעמוד לרשותכם!

אחד מהפריטים החשובים ביותר עבור כל בעל מקצוע, בין אם הוא שכיר לבין אם הוא עצמאי, הוא כרטיסי הביקור. אדם, ללא כרטיס ביקור, לא יכול להשאיר לאדם אחר כל פריט זיהוי שלו על מנת, שיוכל ליצור איתו קשר בהמשך וחשוב לציין, כי כרטיס הביקור, במידה ומעוצב ומודפס כהלכה ובאופן יוקרתי, סביר ויישאר אצל אותו אדם וכך הדרך להתקשרות נוספת, גדלה משמעותית. הבה נכיר לעומק את כרטיסי הביקור…

מהם כרטיסי ביקור יוקרתיים?

כרטיסי ביקור יוקרתיים הם כרטיסי ביקור המודפסים על נייר יוקרתי יותר, מעוצבים ברמה גבוהה יותר ובאופן כללי התחושה שלהם היא ברמה גבוהה יותר מאשר כרטיסי ביקור סטנדרטים. בעידן של שפע כמו שאנו חווים כיום, חשיבות הבולטות היא לאין שיעור.

מה ההבדל בין כרטיסי ביקור רגילים ליוקרתיים?

ההבדלים בין סוגי כרטיסי הביקור הם משמעותיים ואלו שעושים בעצם את כל ההבדל בין כרטיס רגיל שהודפס על נייר רגיל ובאיכות הדפסה שהיא בסדר גמור אלא מול כרטיס שהודפס על נייר איכותי ויוקרתי, בעל טקסטורה, עיצוב וגימור ברמה גבוהה יותר שהופכת אותו ליוקרתי. מעבר לכל אלו, ההבדל המשמעותי ביותר הוא בכך שכרטיס יוקרתי ומיוחד, סביר ויישאר אצל אותו אדם שקיבל אותו ולא ייזרק לפח הקרוב – וזה הדבר החשוב ביותר.

מי משתמש בהם?

לרוב מי שיעשה שימוש בכרטיסי ביקור יוקרתיים יהיו אנשי עסקים ועובדים בחברות אשר רוצים וחשוב להם להותיר רושם נכון – וגם לזכות בשיחה מהלקוח. בנוסף, כלל אנשי המקצוע בעובדים בתחום הגרפיקה, הפרסום וכדומה, יבחרו בהחלט בכרטיסי ביקור יוקרתיים ולא יעשו שימוש בכרטיס גנרי או כזה שאינו גורם לאפקט ה “ואו” אצל מקבל הכרטיס.

לסיכום, בבוא הזמן להדפיס כרטיס ביקור, זכרו את מה שכתבנו כאן ואל תמהרו לבחור בכרטיס גנרי או כזה, שהינו פחות מיוקרתי. אם התדמית שלכם חשובה לכם ואתם בהחלט רוצים שלכרטיס יהיה שימוש אצל המקבל אותו, בחרו בכרטיס ביקור בעל גימור ומראה יוקרתי. וזכרו, אם זה לא הכרטיס שלכם, שיותיר חותם אצל המקבל אותו, זה כנראה הכרטיס הבא ולכן אל תחמיצו את ההזדמנות.

אנו בית דפוס שיא קופי מודעים לחשיבותו של כרטיסי ביקור יוקרתי ואיכותי, לכן אנו תמיד נותנים למגוון הרחב של לקוחות שלנו את המענה הטוב ביותר לצרכים והרצונות שלהם באמצעות כרטיס ביקור יוקרתי וייחודי. אז לכל בעלי המקצוע שמחפשים כרטיס ביקור יוקרתיים, אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של עיצובים יוקרתיים וגם כרטיסי ביקור בהתאמה אישית.

רוצה לדעת עוד?

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם











      כל הזכויות שמורות CCOPY © קידום ובניית אתר | פרסום בגוגל