לא משנה איזה עסק יש לכם, את השירותים האלה של מכון העתקות אתם בטוח תצטרכו מתישהו

מספר העסקים הפועלים בארץ שובר שיאים. עסקים מציעים שירותים ומוצרים בתחומי הצריכה, קמעונאות, תעשייה, עיצוב, מוצרים לבית, תיירות, אדריכלות, ייעוץ מס וחשבונאות, עמילות מכס ועוד ועוד. ולא משנה איזה מן עסק יש לכם, אם הוא חדש או וותיק, כדאי לכם להכיר את השירותים הבאים של מכון העתקות מקצועי. בטוח שתצטרכו לפחות חלק מהשירותים הללו מתישהו אז קחו זאת לתשומת לבכם.

מסמכי עסקה מכל הסוגים

בכל פעם שמתרקמת לה עסקה, בכל פעם שכסף עובר ידיים, בכל פעם שרוצים לחתום על חוזה, יש להביא זאת לידי ביטוי במסמכים ממסמכים שונים. זכרו כי מכון העתקות מקצועי יוכל להפיק עבורכם מגוון רחב של חשבוניות בכל פורמט רצוי. כמו כן, ניתן להפיק עבורכם גם קבלות, פנקסים של הצעות מחיר והצעות רכש ועוד מגוון רחב של מסמכים הדרושים לכם לצורך פעילות שוטפת.

מכון העתקות מקצועי

שינוי רזולוציה למסמכים שלכם

לא רק הדפסה של חשבוניות או קבלות בגודל סטנדרטי ניתן להזמין ממכון העתקות. אם יש לכם כל מיני מסמכים החשובים לכם ואתם רוצים לשנות רזולוציה, להקטין או להגדיל את המסמך, ניתן לבצע זאת ללא קושי. בזכות טכנולוגיות חדישות להדפסה ובזכות דפוס דיגיטלי, ניתן להגדיל או להקטין מסמכים, תדפיסים, תוכניות, שרטוטים וכל דבר אחר שרוצים. מעבר מכל קנה מידה לכל קנה מידה, ובקלות.

כל מה שצריך למיתוג המשרד והעסק

כל מסמך עסקי יכול לסייע להשיג תכלית רצויה אבל אפשר לשלב זאת גם עם מיתוג לעניין. כאשר מזמינים למשל חשבוניות, מקובל לשלב בהן לוגו מאיר עיניים. למעשה, מכון העתקות יכול להציע לכם מגוון רחב ובלתי מוגבל של אמצעים שיעזרו למיתוג המשרד והעסק. לא חסרות דוגמאות שיבהירו את העניין – ניתן להזמין ניירת משרדית ופתרונות דפוס ממותגים. אפשר להזמין מעטפות מיוחדות, שישאו את פרטי העסק וייצרו רושם מצוין. יש פתרונות למיתוג סטנדרטי או פתרונות מיוחדים עם שלל עיצובים כדוגמת הבלטות או שטנץ. פתרונות מיתוג יכולים להיות מחברות וספירלות, בצבעים שונים וברמות גימור רצויות. מתאימות לשימוש עסקי, מיתוג, חלוקה ללקוחות ועוד. גם לוחות שנה ממותגים ניתן להזמין וזהו שי שאין כמוהו ללקוחות הנאמנים. כך שומרים על נאמנות לקוחות ומקרבים לקוחות חדשים לעסק שלכם. בוחרים מיתוג רצוי ומצליחים יותר!

הדפסת פלוטים

פולדרים וכרטיסי ביקור

אם אתם צריכים פולדרים מעוצבים או כרטיסי ביקור, אלה עוד דוגמאות למה שמכון העתקות מעולה יכול להציע לכם. אם אתם רוצים להציג ללקוחותיכם פתרונות שונים והסברים, אין כמו הכנסת דפי מידע מעוצבים לתוך פולדרים יוקרתיים. לקראת פגישות או כנסים עסקיים, לקראת השקות ומפגש עם קניינים, חשוב להצטייד בתיקיות או פולדרים שעוצבו במיוחד עבורכם. אך בל נשכח את האמצעי הוותיק והטוב לשמירה על קשר – כרטיסי הביקור. במכון העתקות יפיקו למענכם כרטיסי ביקור נדרשים בעיצובים מיוחדים.

פתרונות גרפיים מכל הסוגים

יש עוד מגוון שירותים שניתן להזמין – החל מהפקת הדפסות על גבי קנבס בעיצובים אמנותיים, דרך הכנת טפטים לעיצובי העסק וכלה בהדפסה על קאפה. אפשר כמובן להזמין גם קטלוגים לפי הזמנה, הזמנות לאירועים עסקיים, פליירים פרסומיים צבעוניים, שמשוניות או חותמות. שלטים בצורת פוסטרים, מדבקות וויניל שיכולות להתאים גם לחלונות ראווה מעוצבים, רול אפ ופתרונות לקידום מכירות, באנרים. וזה עדיין לא הכל – ניתן להזמין במכון העתקות פתרונות לסריקה והדפסות מכל הסוגים, צילומי צבע ושחור לבן בכל גודל וכן טיפול בהעתקות של שרטוטים אדריכליים ופתרונות גרפיים.