עיצוב, תכנון והדפסת מחברות לכל מטרה

מחברות מעוצבות – בית להגיגים, רעיונות ומחשבות

למרות התקדמות הטכנולוגיה והמעבר למחשבים ככלי עבודה מרכזי, רובנו עדיין משתמשים גם במחברות ובכתיבה ידנית למטרות מסוימות. אחד הגורמים שמשפיעים על כך הנו מידת האטרקטיביות של המחברת שבידנו – ככל שהיא יותר נעימה לעין, מושכת ואסתטית, כך סביר כי נבחר להשתמש בה. וכשזה מגיע לעיצוב, תכנון והדפסת מחברות – אין גבול לדמיון ולאפשרויות. בזכות ההתקדמות לשיטות של דפוס דיגיטלי, ניתן בקלות לעצב ולהכין כריכות מיוחדות עם כיתובים, טקסטורות, תמונות וציורים, וכך לקשט ולשדרג את המחברת הפשוטה והשגרתית. זהירות, מחברות מעוצבות יהפכו במהרה להתמכרות החדשה שלכם.

מחברות הן המתנה האולטימטיבית עבור העובדים שלכם

מחברות מעוצבות מהוות מתנה אולטימטיבית, ויותר ויותר גופים, חברות וארגונים בוחרים להשתמש בהן כשי נחמד עבור עובדיהן. אפשר להשתמש בהן כאמצעי למיתוג העסק (הדפסת לוגו או מוטו של החברה) וכן כאמצעי ליצירה אווירה נעימה, בעזרת משפטים מעודדים ועיצובים אופטימיים ונעימים לעין. אחד הטרנדים הלוהטים הנו של מחברות MOLESKINE – המחברת המלבנית השחורה, בעלת הפינות המעוגלות והכיס, המוכרת לכולנו. מחברות MOLESKINE הנן בעלות מראה אלגנטי ומרשים, ומתאימות במיוחד כמתנה עבור וועדי מנהלים ועובדים בכירים. את המחברות המודפסות תוכלו לחלק באירוע מיוחד של החברה, אם מתוכנן אחד כזה, או להעניק לכל עובד חדש המצטרף לשורותיכם.

הדפסת מחברות ממותגות

כל מה שכדאי לדעת על מחירי הדפסת מחברות

אם אתם מתעניינים בשירותי הדפסת מחברות, כדאי שתכירו את מאפייני ההזמנה השונים אשר משפיעים על עלות ההדפסה. מחירי ההדפסה מושפעים קודם כל מכמות המחברות המוזמנות, כשניתנת כמובן הנחה למדפיסים בכמויות סיטונאיות. בנוסף, הם מושפעים מדגם המחברת הנבחר – מחברות גדולות יעלו יותר מקטנות, ומחברות בגדלים לא סטנדרטיים יעלו אף הן יותר מאחרות. סוג הכריכה יכול אף הוא להשפיע על ההזמנה – אם מדובר בכריכת חום או בכריכת ספירלה למשל, ואם ספירלה – אז האם היא עשויה מפלסטיק או ממתכת. במידה ונעזרתם גם בשירותי העיצוב של אותו בית דפוס הרי שאלו יתווספו אל שקלול מחיר ההזמנה. חלק מבתי העסק מציעים אפשרות לשירותי דפוס דיגיטלי בלבד בעוד שאחרים מתנים את ההזמנה גם ברכישת עיצוב כריכה קיימת מתוך הקטלוג שלהם.

השקעה במתנה שהיא גם שימושית וגם מפנקת

מחברות מעוצבות הן מתנה אידיאלית. לא מדובר בחפץ נוי שבסוף לא מגיעים להשתמש בו, אלא בדבר שיכול לשמש אותנו על בסיס יומיומי. לא רק עובדים ומנהלים בעבודות משרדיות יוכלו להפיק ממחברות מעוצבות. גם בני נוער וילדים נוטים להעריך מחברות שכאלה, בפרט אם מתנוססות עליהן דמויות ממותגות הנערצות עליהם. אם השתכנעתם ביתרונות הרבים של הדפסת מחברות מעוצבות – זה הזמן ליצור קשר עם בית דפוס קרוב למקום מגוריכם ולברר לגבי הצעות מחיר עבור תכנון, עיצוב והדפסה. תנו לעצמכם חופש, ותתפלאו איזה עיצובים תוכלו לקבל.