עיצוב כרטיסי ביקור

כרטיס ביקור בעיצוב אישי

בעל עסק? מעוניין להזמין כרטיס ביקור בעיצוב אישי?

אצלנו בבית דפוס שיא קופי נתאים לך כרטיס ביקור במיוחד עבור העסק שלך ולפי הדרישות שלך!

בחירת עיצוב כרטיס ביקור עבור העסק שלך, יחד עם הניסיון הרב שיש לנו בתחום, יספקו לך כרטיס ביקור בעיצוב אישי שיתאים למוצר או השירות שאתה מוכר בצורה מושלמת.

מעוניינים בעיצוב כרטיס ביקור אישי או בכרטיסי ביקור מעוצבים?

צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם!

ישנם מספר דרכים לעריכת עיצוב כרטיסי ביקור לעסק שלך, הדרך הנכונה ביותר היא להתייחס לכל פריט ופריט שצריך להופיע בכרטיס הביקור, למשל:

לוגו – לוגו מעוצב בצורה שמתאימה לעסק שלך, אם זה השם של העסק ואם זה ציור אשר מבדיל אותך מהמתחרים.
כתובת – כתובת העסק הינה דבר חשוב ביותר, הכתובת המלאה חייבת להופיע בכרטיס הביקור.
פרטי התקשורת – כיצד ניתן להשיג את העסק שלך: טלפון, מייל ואתר אינטרנט.
צבעים – הצבעים חייבים להתאים לאופי העסק והמוצר או השירות שהוא מוכר.
צורת כרטיס ביקור – כיום בשביל להבדיל את עצמך מהמתחרים ישנם כמה סוגים שונים של חיתוכים לכרטיסי ביקור שיספקו לך עיצוב כרטיסי ביקור מושלם שיבליט את העסק שלך לעומת המתחרים.
מיקומים – חשוב מאוד לדעת איפה למקם כל פריט עד הקטן ביותר בכרטיס הביקור שיהיה קריא, תופס את העין ובעיקר מוכר.

עיצוב כרטיסי ביקור הינו תהליך ארוך עם המון תכנון מאחורה, אצלנו בבית דפוס שיא קופי תקבלו את עיצוב כרטיסי ביקור המתאים ביותר עבור העסק שלך.

כרטיסי ביקור מעוצבים

החלטת לפתוח עסק והצטרפת למעגל בעלי העסקים? הגיע הזמן למתג את העסק שלך וליצור כרטיסי ביקור מעוצבים. האם על שם העסק להיות בולט? או דווקא להבליט את השם הפרטי? לפני שניגשים לעיצוב כרטיס ביקור כדאי להחליט איזה פרטים בדיוק רוצים לפרסם או איזה פרטי תקשורת להזין בכרטיס הביקור וכדומה.

אנו בשיא קופי יודעים להכניס את המידע הרלוונטי ביותר ללקוחות שלך, אך יש צורך להיזהר במיוחד מיצירת עומס עיצובי, במיוחד בתחום של כרטיסי ביקור מעוצבים, עומס זה ימנע מהלקוחות שלך לראות את הפרטים הרלוונטיים.

עיצוב כרטיסי ביקור מעוצבים הינו החלק החשוב ביותר במיתוג העסקי שלך מול לקוחותיך. לכן עיצוב כרטיס ביקור חייב להיות מקצועי, לשדר רצינות ולהיראות טוב. כרטיסי ביקור מעוצבים חייבים בשמירה והקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, כגון: שמירה ובחירת צבעים בצורה נקייה, על מנת לא להפריע לעיניים של הלקוח. כמו כן, בחירת הצבעים של כרטיס ביקור מעוצבים הינה דבר חשוב ביותר הן מבחינת התאמה לסגנון העבודה של בית העסק והן מבחינת התאמה לצבעי החברה כולה.

רוצה לדעת עוד?

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם











      כל הזכויות שמורות CCOPY © קידום ובניית אתר | פרסום בגוגל