מידע מקצועי על עיצוב לוגו

אם גם אתם בתחילת דרככם העסקית, ועדיין אין לכם רעיון ללוגו, זה הזמן לפגוש גרפיקאים מקצועיים ומעצבים מתקדמים שישקדו יחד אתכם על הרעיון. עיצוב לוגו נועד גם עבור מי שאין לו כלל סמליל, וגם מי שיש לו אך זקוק לחידודו ולהצגה משכנעת יותר שלו. ההבדל בין עיצוב סמליל מקצועי ובין עיצוב שאינו מקצועי, גם אם יש קונספט וישנו רעיון ללוגו שלכם – הוא הבדל אקוטי שעלול להשפיע על המכירה שלכם, או העברת המסר לדעת הקהל. להלן מספר נקודות חשובות בתחום עיצוב לוגו.

עיצוב לוגומעצב חזותי מקצועי – ספק חשוב ומרכזי עבור השירות

המעצב החזותי יוכל לחדד את מראה הלוגו שלך, להוסיף פיגמנטים נוספים לצבעים, ואף לסייע לך להמציא לוגו מאפס. עבודותיו ושיפוריו לפני ההדפסה מהוות צעד חשוב בדרך לפרודקשן. מי שיגיד לכם שניתן לבצע פרודקשן ללא עיצוב מקצועי מקדים הינו קרוב לוודאי תמים או אינו דובר אמת. והתוצאה – תדפיסו את כרטיסי הביקור, תשקיעו משאבים והצלחה קרוב לוודאי שלא תגיע. אנשי העסקים שמולכם יעריכו אתכם בתור חברים במקום אנשי מקצוע במקרה הטוב ובמקרה הפחות טוב כלל לא יזכרו מי אתם. כיצד תדעו שעיצוב לוגו עבר בהצלחה? אם הודפס על מגוון מוצרים והינו מעביר את המסר בכל מדיה באותו האופן שתוכנן.

בית דפוס מקצועי – נדבך חשוב לקראת הפקת הלוגו

בלוגו שלכם אתם צפויים להשתמש במגוון רחב של שימושים: כרטיס ביקור, עלון, שימושים אינטרנטיים, הדפסה על ניירת בית העסק, פלקט גדול, שלט חוצות, ועוד. בית דפוס מקצועי חשוב מאד לביצוע הפעולה. ישנם בתי דפוס שהמדיניות שלהם אינה ביקורת הלקוח, אלא אישור כל מהלכיו גם אם הם מוטעים. התוצאה תהיה הדפסה כשהלוגו חתוך, או הדפסה לא איכותית ומקצועית שאינה משדרת יוקרה כלל. בבית הדפוס שיא קופי יוכלו להדפיס לכם מגוון עבודות עם הלוגו שלכם מוטבע עליו – מעטפות, נייר הדפסות, כרטיסי ביקור, קבלות וחשבוניות, פתקיות ועוד. כבית דפוס מקצועי נציע לכם הדפסת לוגו באיכות גבוהה של צבע ונייר, אשר אינה דוהה עם הזמן, שיא קופי מתאימים את הלוגו לפלטפורמה המותאמת ומאפשרים לכם מעבר נוח וחלק בין פלטפורמה דיגיטלית לבין ההארד קופי של הלוגו, בין אם מדובר בשילוט גדול או בהדפסה על כרטיסי ביקור.

לפרטים נוספים אודות עיצוב לוגו והדפסתו צרו קשר עם בית דפוס שיא קופי פתרונות דפוס ומדיה!