חייגו: 03-9214416

סניף פתח תקווה

(אריה שנקר 3, פ”ת)

או
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם






    כרטיסי ביקור פתח תקווה

    בית דפוס שיא קופי מוביל את תחום הדפוס בישראל ומציע פתרונות דפוס מתקדמים ומגוונים באיכות גבוהה כגון: הדפסת כרטיסי ביקור פתח תקווה. כרטיסי ביקור הם אחד מבין אמצעי השיווק הכי יעילים בכל בית עסק בין אם מדובר בעצמאי, בארגון או בחברה. הדפסת כרטיסי ביקור יעזרו לכם לשמור קשר עם הלקוחות שלכם וגם יניבו לכם קהל לקוחות חדש שישמור את כרטיסכם קרוב וייזכר בכם בעת הצורך.

    כרטיסי ביקור מספק מידע חשוב על בית העסק ומאפשר ללקוחות שלכם להשיג אתכם על ידי מסירת מידע הכרחי אודות העסק על גבי כרטיס הביקור: שם, טלפון, כתובת, אתר ועוד… בנוסף, כרטיס ביקור מייצג את בית העסק שלכם ואם אתם לוקחים את העסק שלכם ברצינות אז כדאי שגם כרטיס הביקור שלכם יראה כך, ייצוגי, איכותי ובולט מעל כולם.

    כרטיסי ביקור הם אחד ממוצרי ההדפסה (פרינט) הנפוצים ביותר גם בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים, כאשר ברשימת מוצרי ההדפסה החיוניים והשימושיים ביותר בכל בית עסק תוכלו למצוא לצד כרטיסי הביקור גם מוצרי הדפסה כגון: דפי לוגו ממותגים של בית העסק, מעטפות נייר, פליירים, פולדרים, חוברות מידע אודות המוצרים והשירותים השונים המשווקים על ידי בית העסק וכדומה.

    עיצוב כרטיסי ביקור

    כרטיסי הביקור הם למעשה אמצעי הדפסה החיוני ביותר לכל נותן שירות ובית עסק וזאת מכיוון שהם חושפים את פועלו של בית העסק ו/או נותן השירות ברגע אחד. כרטיסים אלו מודפסים ברוב המקרים בגודל סטנדרטי של 5/9 ס”מ, כאשר ניתן להדפיס גם כרטיסי ביקור צד אחד וגם כרטיסי ביקור דו צדדיים.

    מכיוון שכרטיסי ביקור מחייבים באינפורמציה כללית של בית העסק ו/או נותן השירות לצד ריכוז פרטי מידע והתקשרות, הליך עיצוב כרטיסי ביקור פתח תקווה או בכל מקום אחר בארץ, חייב להיות מיושם על ידי מעצבים גרפיים העוסקים ומתמחים בעיצוב כרטיסי ביקור. העיצוב הניתן לכל כרטיס ביקור חייב להיות מותאם לסוג בית העסק אותו הוא משרת וברוב המקרים עיצוב הכרטיס תואם את השפה הגרפית והשפה הפרסומית-עיצובית של בית העסק.

    שיא קופי בית דפוס המתמחה בדפוס לעסקים

    ב-שיא קופי, בית דפוס המתמחה במתן פתרונות דפוס ושיווק לכל סוגי העסקים, תוכלו למצוא מחלקת פרינט מקצועית העוסקת ומתמחה בתכנון, עיצוב והדפסה של כל מוצרי ההדפסה הנחוצים לכל בית עסק, לרבות, הדפסת כרטיסי ביקור פתח תקווה.

    שירותיו של בית הדפוס שיא קופי בתחום הדפסת כרטיסי ביקור פתח תקווה כוללים בין היתר עיצוב קונספטואלי של כרטיסי ביקור בהתאם לשפה העיצובית –פרסומית של בית העסק או בהתאם למאפייני העיצוב המותאמים ביותר בעבורו. פתרונות ההדפסה של שיא קופי להפקת כרטיסי ביקור כוללים בין היתר:

    • שירותי הפקה מקדימים הכוללים את בחירת גודל הכרטיס וסוג הנייר על גביו יודפס כרטיס הביקור
    • שירותי עיצוב גרפי מקצועיים המוצעים לכם בחלקת הגרפיקה הענפה הפועלת בבית הדפוס
    • שירותי הבאה לדפוס הכוללים הליך בקרת איכות לקראת שלבי ההדפסה
    • שירותי הדפסה מקצועיים המיושמים באמצעות מערך מכונות דפוס מתקדמות

    כמו כן, בית הדפוס שיא-קופי מתמחה בביצוע עבודות חיתוך בגמר פעולת ההדפסה ובביצוע עבודות דפוס של כרטיסי ביקור באמצעות מכונות הדפסה דיגיטליות המאפשרות לכם להדפיס כל כמות מינימאלית נדרשת של כרטיסי ביקור.

    הדפסת כרטיסי ביקור מיוחדים

    כאחד מבתי הדפוס המובילים ביותר בתחום מוצרי ההדפסה לבתי עסק, בשיא קופי מלבד הדפסת כרטיסי ביקור פתח תקווה, תוכלו למצוא גם שירותים נוספים להדפסתם של כרטיסי ביקור מיוחדים המשלבים בתוכן הטמעות מיוחדות בצבעי זהב או כסף, למינציה, קצוות מעוגלים וכדומה. פתרונות השירות המוצעים גם לכם בשיא קופי, מבטיחים לכם את תוצרי ההדפסה האיכותיים ביותר בתחום מוצרי ההדפסה השונים החיוניים לכל בית עסק, לרבות, כרטיסי ביקור שאי אפשר להתעלם מהם.

    שיא קופי בית דפוס בפתח תקווה מתמחה בתחום של עיצוב ושל הדפסת כרטיסי ביקור פתח תקווה, ויספק לכם כרטיס ביקור בעל עיצוב מרשים ויוקרתי המודפס באיכות גבוהה. בנוסף צוות המומחים שלנו יעמוד לשירותכם ויעצב לכם כרטיס בהתאמה אישית לפי התחום בו אתם עוסקים. לשירותי עיצוב והדפסת כרטיסי ביקור פתח תקווה, צרו קשר עם בית דפוס שיא קופי ונשמח לעמוד לשירותכם!

    רוצה לדעת עוד?

    מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם











        כל הזכויות שמורות CCOPY © קידום ובניית אתר | פרסום בגוגל