כל מה שרציתם לדעת על הדפסת פוסטרים

פוסטר הוא תמונה או דפוס בקנה מידה גדול יותר אשר אותו תולים על קירות או על מעמד שמוצג לראווה. לפוסטרים שימושים רבים ושונים, לדוגמא, יש פוסטרים שמהווים כמעין תמונה על הקיר, פוסטר על מעמד שנועד לפרסם חברה מסוימת או להעביר רעיון מסוים. על כן, הפוסטר צריך להיות מרשים, יוצר עניין סביבו ומושך את עיני המתבונן.

היכן מדפיסים פוסטר כשרוצים תוצאה איכותית?

בית דפוס בתל אביב “שיא – קופי” הינו חברה מובילה בתחום הדפוס והשיווק והיא מעניקה פתרונות רבים ומגוונים בנושא דפוס וגם נותנת פתרונות לבתי עסק בתחום השיווק והפרסום. מקצועיות ואיכויות החברה באים לידי ביטוי בשימוש בטכנולוגית חדישות ומתקדמות שמאפשרות לה לתת מענה לכל עבודת דפוס אפשרית אשר יתעניין הלקוח.

במקרה של הדפסת פוסטרים, לטכנולוגיה החדישה והמתקדמת שאנו עושים בה שימוש קוראים טכנולוגית דפוס דיגיטלית. טכנולוגיה זו חדשה ומתחדשת ואנו, כחברה מקצועית וותיקה, מקפידים לעקוב אחר החידושים והשכלולים שקיימים בעולם הדפוס בכדי לתת ללקוח מענה מעודכן, אפקטיבי והכי מקצועי וחדשני שניתן לספק בכל שלב. על כן, שירותי החברה הם רבים ומגוונים, בספקטרום שבין דפוס על ניירות וחומרים נוספים ועד דפוס מידע דיגיטלי משתנה.

הדפסת פוסטרים

על מה אתם מקפידים בעת הדפסת פוסטרים?

בין השירותים שאנו מעניקים ללקוחותינו, ניתן למצוא שירות דפוס בפורמט רחב, מה שרלוונטי יותר מכל להדפסת פוסטרים. הפוסטרים הם באיכות גבוהה במיוחד, איכות זו מתאפשרת בזכות טכנולוגית הדפוס הדיגיטלי שמקנה לפוסטר אחידות, מגוון צבעים מיוחדים באיכות מצוינת, דפוס איכותי, דיוק ועוד תכונות רבות שמקנות לפוסטר מראה מרשים וייחודי במיוחד.

פוסטרים - שיא קופי

בתהליך יצירה והדפסת פוסטרים השמת הדגש היא על איכויות גבוהות במיוחד, למרות הגודל החברה מעניקה פתרון יוצא דופן של דפוס בפורמט רחב שמאפשר לקבל פוסטר מדויק שלא מפריע לאיכות התוכן או התמונה למרות הגודל. את הפוסטרים יש אפשרות להדביק על גבי קאפה או על גבי PVC שעמיד בתנאי חוץ במידה ומעוניינים להציב את הפוסטר בחוץ לראווה.

כחברה מובילה, אנו מתחייבים לספק את המוצר האיכותי ביותר והמותאם ביותר ללקוח, כאשר אנו מקפידים גם להעמיד בפני הלקוח את מיטב היועצים והמומחים להכוונה וייעוץ.

במקרה של חוסר ידע ואי וודאות, הצוות שלנו יעניק את הפתרון הדרוש ללקוח בכל תחום ויוביל אותו לשירות אשר הכי מתאים לו. אנשי המקצוע שלנו ממתינים לענות לכם על כל שאלה, פנו אלינו כעת!