כך תעצבו כרטיסי ביקור לעסק שלכם

כרטיס ביקור, על אף גודלו הקטן יחסית בהשוואה לחומרי עזר שיווקיים אחרים, נחשב לאחד מתוצרי הדפוס החיוניים וההכרחיים ביותר לכל בית עסק. במאמר שלפניכם, תוכלו למצוא את כל המידע הנחוץ לכם על עיצוב והפקה של כרטיסי ביקור לכל סוגי העסקים.

הפקת כרטיס ביקור – מה חשוב לדעת?

כרטיסי ביקור המגיעים בגודל סטנדרטי של 9/5 ס”מ, ניתנים להפקה בכל בית דפוס העוסק ומתמחה בהליכי הפקה המשלבים בין עיצוב והדפסה של אמצעי שיווק מודפסים כאלו ואחרים. הדפסת כרטיסי ביקור מתאפשרת כיום על גבי סוגים שונים של נייר, כאשר חלק מסוגי הנייר מאפשרים למינציה שהיא למעשה שכבת ציפוי השומרת ומגנה על הנייר לאורך זמן. את כרטיסי הביקור הנחוצים לכם, תוכלו להדפיס גם במסגרת הדפסה דו צדדית המאפשרת לכם למתג את בית העסק בצורה הנכונה והיעילה ביותר, כאשר מצד אחד מופיע שם ולוגו בית העסק ואילו בצד השני של הכרטיס מופיעים כל פרטי ההתקשרות עם בית העסק, לרבות, כתובת פיזית של בית העסק, מספרי טלפון ליצירת קשר, כתובת אתר אינטרנט, כתובת דוא”ל ופרטי מידע נוספים החיוניים לכם שיופיעו בגב הכרטיס.

עיצוב והדפסת כרטיס ביקור

שירותי הפקה במסגרת הדפסת כרטיס ביקור

בכל בית דפוס המתמחה במתן שירותי הפקה לצורך הדפסת כרטיסי ביקור, תוכלו ליהנות ממספר שירותים מקצועיים כגון: שירותי ייעוץ בכל הנוגע לבחירת גודל הכרטיס האופטימלי עוברכם, סוג הנייר וכדומה, שירותי עיצוב מקצועיים במסגרתם תוכלו לתכנן את עיצוב הכרטיס יחד עם מעצב/ת גרפי/ת, וכמובן, שירותי הדפסה במסגרתם ניתן להדפיס כמויות משתנות של כרטיסי ביקור. כאשר אתם ניגשים לבית דפוס לצורך הדפסת כרטיסי ביקור, אנו ממליצים לכם לעיין בדוגמאות שונות של כרטיסי ביקור אשר עוצבו במקום ואף להיחשף לסוגי כרטיסי ביקור מיוחדים אשר עוצבו והודפסו במקום.

חשוב לציין שכיום, במסגרת שירותי הדפסה דיגיטלית המוצעים לכם בבתי דפוס מובילים בתחומם, תוכלו להדפיס כמות קטנה יחסית של כרטיסי ביקור, לרבות, הדפסה של מספר יחידות בודדות של כרטיסי ביקור.

עיצוב כרטיסי ביקור – מה חשוב לדעת?

על מנת לייחד את בית העסק שלכם, אנו ממליצים לכם להקדיש מחשבה יתרה לנושא עיצוב הכרטיס, כאשר עיצובו של הכרטיס חייב לכלול בתוכו את לוגו בית העסק. בהשראת הלוגו ניתן ליצור אלמנט גרפי בולט לעין בגוף הכרטיס. כפי שציינו לעיל, שירותי העיצוב מהווים חלק בלתי נפרד משירותי הפקת כרטיסי ביקור באמצעות בתי דפוס המתמחים בנושא, ולכן, אנו ממליצים לכם להיוועץ עם המעצב/ת הגרפי/ת הפועל/ת במקום.

ברוב המקרים, מומלץ לייחד את הכרטיס באמצעות הצבעים הדומיננטיים של לוגו בית העסק ובמידת האפשר לשלב תמונה קטנה או אייקון גרפי המותאם לאופי וסוג בית העסק. כמו כן, חשוב לשים לב לגודל הכיתוב והמספרים המופיעים על גבי הכרטיס. ברוב המקרים, מומלץ לבחור בכרטיס ביקור דו צדדי בו מופיע מצד אחד הלוגו והאלמנט הגרפי התואם לאופי בית העסק ומצידו השני כל פרטי ההתקשרות החיוניים.