חשיבות הדיוור הישיר המשולב עם PURL

דמיינו חיבור בין השיווק הישיר הקלאסי ובין השיווק הדיגיטלי של המאה ה-21. דמיינו מצב בו תוכלו לגרום לקהל היעד שלכם לבצע את הפעולה הנחוצה לכם בתקשורת דיגיטלית, אישית ואינטימית איתו.

כבר כמה שנים, שיטת PURL – כתובת אינטרנט אישית (Personalized URL) – משמשת אנשי שיווק ברחבי העולם. בדומה לקוד QR, השיטה מחברת בין עולמות האופליין והאונליין ומשמשת ערוץ מקשר בין כמה סוגי מדיות. למעשה בזכות הכתובת האישית, הדיוור הישיר הופך לאפקטיבי יותר.

מהם יתרונות ה- PURL למשווקים?

• גימיק ייחודי – כל לקוח בקהל היעד מקבל דיוור כלשהו (בדואר, במייל וכו’), הכולל כתובת אינטרנט אישית עם שמו: www.example.co.il/amnon.israeli. השם המופיע בכתובת ה-URL מהווה תמריץ ללקוח, להיכנס לדף האינטרנט הייעודי, שהוכן עבורו.

• המשווק שולט בפרסונליזציה הממוקדת של כל PURL – כל דף כולל פנייה אישית המותאמת ללקוח, וכן הנעה שיווקית לפעולה: מילוי קוד זיהוי, טופס פרטים אישיים, וידיאו, משחקים, תמונות ועוד.

• איסוף מידע מדויק אודות כל לקוח – גם לפי הפרטים שסיפק הלקוח באונליין וגם באמצעות תוכנות מעקב וסטטיסטיקה. כל מילוי של טופס עובר מיידית למסד הנתונים של המשווק, ויכול לשמש להשלמת המכירה.

• הזרמה של תנועת-גולשים אינטנסיבית – אל יעדים שונים על פי בחירתכם: אתרי החברה, דפי נחיתה ייעודיים ועוד. בצורה זו ניתן לייצר חשיפה כמעט מיידית לכל מוצר או שירות (חדשים כוותיקים).

• מעקב מדויק אחר נתוני כניסה וביצוע פעולות בכתובת האישית – הנתונים המתקבלים מכל כתובת URL, מאפשרים לשפר את דפי הנחיתה ואת האלמנטים המשולבים בהם (אופטימיזציה).

PURL

מנהלי שיווק בחברות בארה”ב, טוענים ש-PURL יעיל יותר מדיוור בדואר אלקטרוני. בעוד שאימיילים הפכו לתופעה מעיקה, בעיקר בגלל כל הספאם ב-20 השנים האחרונות, הדיוור הישיר הפך ליקיר השיווק. אנשים משוועים לדברים חדשים, ותתפלאו לדעת שעם התזמון הנכון גם הישן יכול להתחדש ולקבל חיים.

יחד עם PURL, “הקריאייטיב הנכון תורם לאחוזי היענות גבוהים במיוחד”, אומרת ננסי הרהאט, מנהלת בכירה בחברה בארה”ב. אנשים סומכים על הדואר שהם מקבלים לתיבת הדואר הפרטית בביתם. “זה משהו שהם מסוגלים לחוש בו בידיים”, אומרת הרהאט, “דבר היוצר רמה גבוהה של אמון”.

ומה המצב בישראל?

למרות שהיא מוכרת לפחות משנת 2009, שיטת PURL עדיין לא נמצאת בשימוש נפוץ בישראל. אחת החברות הישראליות שכן משתמשת בשיטה היא קבוצת שיא קופי, באמצעות פלטפורמות קרוס-מדיה.

מערכות קרוס מדיה מאפשרות להפיץ מידע במספר ערוצים במקביל (דפי נחיתה, רשתות חברתיות, אימיילים ועוד); כך ניתן להגדיל את רמת החשיפה, ולוודא שקהלי היעד שלכם יקבלו את המסר בדרך כזו או אחרת.

בדרך כזו או אחרת, מי שישכיל להשתמש ב- Personalized URLs ובדיוור ישיר, ירוויח גימיק ייחודי, חשיפה מהירה ותוצאות ברות-מדידה. בקיצור, שווה.

צרו איתנו קשר שיא קופי בית דפוס תל אביב ואנו נדאג לתת לכם מענה בהקדם.