באנר דפוס דיגיטלי - שיא קופי

הדפסת מידע משתנה

בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות משלבות בתוכניות השיווק שלהם פעילויות של תקשורת שיווקית פרסונלית ממוקדת לקוח. בעידן בו הלקוח מוצף מסרים פרסומים בכל ערוצי המדיה ובכל שעות היום, שיווק ממוקד לקוח מייצר מסר אישי ורלוונטי לכל אחד מלקוחות החברה. שיווק זה הינו בעל האפקטיביות הגדולה ביותר ובעל החזר ההשקעה הפרסומית הטובה ביותר.

האמצעי ליישום תקשורת שיווקית פרסונלית ממוקדת לקוח בערוץ המדיה הקלאסי הוא בעזרת הדפסת מידע משתנה אצל בתי דפוס. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת ניתן לבצע הדפסה המונית אוטומטית ומהירה, שבה אלמנט אחד לפחות (למשל השם) משתנה בין נמען לנמען.

אחד השימושים הנפוצים בהדפסת מידע משתנה הוא בקמפיין דיוור ישיר. קמפיין ממוקד לקוח הינו בעל שיעור תגובה כפול של הלקוחות לעומת דיוור ישיר ללא פניה אישית.

בתקשורת שיווקית פרסונלית ממוקדת לקוח, הלקוח מקבל מסר שיווקי, הרלוונטי אליו. המידע נלקח מבסיס הנתונים של החברה המשווקת. הפניה האישית יכולה להיעשות במגוון רמות: משימוש בשמו הפרטי של הלקוח (בהדפסה על המעטפה ועל נייר מכתבים) ועד יצירת קטלוג אישי ייחודי, המותאם לצרכיו ולרצונו של האדם אליו נשלח החומר הפרסומי.

תקשורת שיווקית פרסונלית ממוקדת לקוח הכי אפקטיבית כאשר הלקוח הנמען מרגיש, שהקמפיין נכתב במיוחד עבורו. אפיק זה מאפשר לך לתקשר עם הלקוחות שלך ברמה הרגשית. כל פילוסופיית השיווק הפרסונלי מבוססת על החשיבות של הנגיעה הרגשית בלקוח. זו השיטה הטובה ביותר לשמר את הלקוח ולחזק את הנאמנות שלו למותג.

רוצה לדעת עוד?

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם











      כל הזכויות שמורות CCOPY © קידום ובניית אתר | פרסום בגוגל