מחברות

מחברות מעוצבות

מחפשים לרכוש מחברות מעוצבות  על פי הצרכים הייחודיים שלכם?
הגעתם בדיוק למקום הנכון!

בשיא קופי מתמחים בעיצוב והדפסה על מגוון רחב של מוצרים בדגש על מחברות מעוצבות אישית. לבית הדפוס שנים רבות של ניסיון והבנת צרכי הלקוח מה שמאפשר לנו להמליץ ולהכווין את הלקוח לפתרון הנכון ביותר עבורו. כמובן שחלק גדול מאוד בתהליך של עיצוב מחברת אישית כרוך בעזרה שלכם, על מנת להבין מה הצורך, אך אנו מבטיחים תהליך קצר, פרקטי ואישי למען המטרה.

הדפסת מחברת אישית עושים רק בשיא קופי! כל מה שנותר לכם זה להתרשם באתר ממספר דוגמאות של מחברות מעוצבות אישית וליצור איתנו קשר להמשך התהליך.

מחברות מעוצבות לאהובים שלכם

הדפסת מחברת אישית הינה מתנה ייחודית ומקורית לעובדים, ללקוחות, לחיילים או סתם לאנשים אהובים. אין סוף אפשרויות ורעיונות של עיצוב מחברת אישית – תמונה מהילדות לצד תמונה עכשווית, הקדשה אישית, משפט שליווה אתכם בטירונות או במסלול, מנטרה מסוימת, ציטוטים מפורסמים, אנימציות שונות וכו’.

מחברת מעוצבת לעסקים

מחברת מעוצבת אישית יכולה להוות גם מיתוג מצויין לעסק שלכם גם אצל הלקוחות וגם אצל העובדים המייצגים אתכם הן במשרד והן מחוצה לו. כאשר תיגשו לעיצוב מחברות עם שיא קופי, תופתעו לגלות שגם במגזר העסקי אין סוף אפשרויות של עיצוב מחברת אישית. כמובן, עיטור לוגו החברה בשילוב פרטי ההתקשרות של העסק על גבי מחברות יכולים להוות קד”מ טוב, אך ככל שהעיצוב יהיה ייחודי יותר כך תבלטו על פני המתחרים שלכם, את זה תשאירו כבר לנו.

רוצה לדעת עוד?

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם











      כל הזכויות שמורות CCOPY © קידום ובניית אתר | פרסום בגוגל